Forfatter
Tittel Barn elitteratur: sjangrar og teksttypar
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
Noter Boka rettar seg primært mot barn elitteraturstudiet i førskule- og allmennlærarutdanninga, og kombinerer litteraturteori med didaktiske og formidlingsperspektiv. Boka gir ei samla og brei framstilling av barn elitteraturfeltet. Barn eboka blir plassert i forhold til kulturhistoria og til skiftande tider sine haldningar til barn dommen. Boka har eigne kapittel om biletbøker, lyrikk, episke tekstar og fagbøker, eventyr, mytar, legender, segner og fablar, teiknefilm og masseproduserte barn ebøker. Boka inneheld òg synspunkt på litteraturformidling i barn ehage og skule. Teorien er illustrert med teksteksempel. Denne 4. utgåva er revidert og oppdatert med nye eksempel, og perspektiv på lesing som sosial eller individuell hending, samt barn ets rolle som forteljar. Omtalen er utarbeidd av BS.
1. utg.: Oslo : Cappelen akademisk, 2000
Har bibliografi, notar, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001691pam 22002651 4500
*00115299
*008180917 a 00nno 2
*015 $a0545267$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-02-59447-3$bh.$cNkr 399.00
*08201$a809.89282$zh$223/nor
*090 $c809$dB
*100 0$aBirkeland, Tone$d1947-$jn.
*24510$aBarn elitteratur$bsjangrar og teksttypar$cTone Birkeland, Ingeborg Mjør og Anne-Stefi Teigland
*250 $a4. utg.
*260 $aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2018
*300 $a229 s.$bkol. ill.
*440 0$aLNUs skriftserie
*503 $a1. utg.: Oslo : Cappelen akademisk, 2000
*505 $aHar bibliografi, notar, register
*520 $aBoka rettar seg primært mot barn elitteraturstudiet i førskule- og allmennlærarutdanninga, og kombinerer litteraturteori med didaktiske og formidlingsperspektiv. Boka gir ei samla og brei framstilling av barn elitteraturfeltet. Barn eboka blir plassert i forhold til kulturhistoria og til skiftande tider sine haldningar til barn dommen. Boka har eigne kapittel om biletbøker, lyrikk, episke tekstar og fagbøker, eventyr, mytar, legender, segner og fablar, teiknefilm og masseproduserte barn ebøker. Boka inneheld òg synspunkt på litteraturformidling i barn ehage og skule. Teorien er illustrert med teksteksempel. Denne 4. utgåva er revidert og oppdatert med nye eksempel, og perspektiv på lesing som sosial eller individuell hending, samt barn ets rolle som forteljar. Omtalen er utarbeidd av BS.
*546 $aNynorsk tekst
*650 1$aBarn e- og ungdom slitteratur$xHistorie og kritikk$1809.89282$2BS$9nor
*700 0$aMjør, Ingeborg$d1962-$emedforf.$jn.
*700 0$aTeigland, Anne-Stefi$d1962-$emedforf.$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening